Tuesday, October 18, 2016

Die Goeie, Die Slegte En Die Lelike !

Die goeie, die slegte en die lelike! Instrukteur, CMT Wat 'n week is ons met die markte! Ek leer by Online Trading Academys splinternuwe New York kantoor en kon nie hier op 'n beter tyd. Die strate is vol nuus vans as elke groot media outlet in die wêreld daal op Wall Street te ontsyfer wat die uitkoms van ons finansiële toekoms sal wees. Dit is duidelik dat vir die opgevoede handelaar, is daar geleenthede in die mark. Maar saam met die wilde swaaie en groot wisselvalligheid gesien, moet ons fokus op risikobestuur meer nou as ooit. Sure, sy groot om op die regte kant van 'n 400 + punt Dow swang, maar wat as jy aan die verkeerde kant van 'n 777 punt daling? Wanneer ons handel, moet ons onsself geestelik te verdeel in twee afdelings. Die eerste is die handel departement. Daardie departement fokus op die identifisering van handel geleenthede in die markte. Hulle soek die inskrywings, teikens, en stel die stop. Die departement handel skep die plan vir die handel. Sodra die plan is gereed, moet die handelaar dan neem dit na die risikobestuur departement vir goedkeuring. Dit is die belangrikste departement en die meeste oor die hoof gesien. Die risikobestuurder moet die plan objektief te evalueer en te besluit hoe die handelaar kan voortgaan met die plan en met hoe groot van 'n posisie. Ek geestelik rang ambagte van een tot vyf. 'N handel van vyf het 'n groot risiko / beloning verhouding, 'n sterk korrelasie met die breë mark, en verskeie aanwysers (insluitend prys en volume) gee die groen lig. Die risikobestuurder gewoonlik rubber seëls diegene. Soos ek drop down die skaal, my vertroue in die handel weier sowel. 'N vier het 'n paar bevestiging maar nie 'n & quot; seker ding & quot ;. Ek kan hierdie ambagte te neem, maar met kleiner aandeel of strenger tot stilstand kom. 'N Drie is min of meer 'n gevoel met 'n paar bevestiging van die tendens en volume. Soms word hierdie kan afbetaal en ander kere wat ek het 'n baie omgekrapte maag! Twees en kinders is impuls ambagte en moet nie geneem word. Ek stem vir alle ambagte voor en herevalueer hulle na afloop om te sien of daar 'n patroon. Na my handel sessie, ek sal groep my voltooi ambagte in die goeie, die slegte en die lelike ronduit. Die enigste manier om te verbeter in die handel is om te evalueer wat jy gedoen het en sien whats gebroke en te bepaal hoe om dit op te los. Neem 'n onlangse dag handel byvoorbeeld. Ek het 12 ambagte. Vier ambagte was ingedeel twintigs, vyf van hulle was viere en ek het drie drieë. Ek weet sy verwarrend: 4 'n ???? 5'e, 5 4s, en 3 'n ???? 3s. Al my twintigs was goeie ambagte waar ek 'n wins gemaak. Maar ek het opgemerk dat vier van my viere geld verloor; hulle was slegte ambagte. Ek het opgemerk 'n patroon daar en kan nou evalueer die aanwyser of bevestiging ek gebruik vir my vier ambagte en sien wat ek verkeerd gaan doen. Al my drie ambagte gemaak geld. Ek kan ook evalueer wat ek sien met my ingewande en as ek dit kan kwantifiseer, kan ek in staat wees om 'n wen-patroon wat ek kan sien in die toekoms te identifiseer. Sonder dat analise, kan ek nie verbeter my wen / verloor persentasie. Ja, dit neem tyd en moeite. Trading is eenvoudig, maar nie maklik nie. Jy moet leer hoe om gehalte ambagte te identifiseer en 'n gedissiplineerde om slegs diegene gehalte ambagte te neem. Tot volgende keer, kan al jou ambagte groen en jou verliese klein.


No comments:

Post a Comment