Wednesday, October 12, 2016

Ryg Beste Tye Om Handel Te Dryf Vir Australiërs

Thread: Beste tye om handel te dryf vir Australiërs? Beste tye om handel te dryf vir Australiërs? Hallo aan almal. Eerstens wil ek graag sê hierdie webwerf het baie nuttig in om my kop rondom Forex is. Ek het net belangstel in Forex oor die afgelope paar weke geword en die downloadble PDF van die Skool vir pipsology gekoop en is tans besig om daardeur. Ek het 'n paar vrae as dis ok? Ek het 'n demo rekening oop en het gewonder wanneer die beste tyd om handel te dryf vir 'n Australiese sou wees? Ek het opgemerk daar is 'n paar Aussies op die forum en het gehoop hulle kon 'n bietjie lig werp. Ek sou meer geïnteresseerd in die handel in die nag, maar ek is nie seker wat die optimum tye is vir 'n paar een in Adelaide Australië. Ek het gedink ek sou detail die kere wat ek kan handel om te sien of iemand my kan vertel wat sou wees die optimum tye van die tye kan ek. Ek sou konsentreer op die AUD / USD Die kere wat ek kan handel (Adelaide Australiese tyd) is soos volg: Sun, Mon, Dins - enige tyd Wed, Donderdag - ná 19:30 Vrydag - gedurende die dag tot 05:00 Saterdag - gedurende die dag tot 17:00 en soms die hele dag As iemand my in die regte rigting kan wys sou dit baie waardeer word.


No comments:

Post a Comment