Tuesday, October 4, 2016

Draad 90 % Akkuraat Handel Seine

Thread: 90% akkuraat daytrading seine 90% akkuraat daytrading seine Ek het nou net 'n webwerf wat beweer dat hulle voorsien 90% akkuraat dag handel seine vir Forex en kommoditeite en ook vir INR pare en hulle is gebaseer in Indië wat my land en die belangrikste ding is dat hulle is die verskaffing van hul seine gratis vir 1 dag as 'n verhoor aanbod goed die proeftydperk van 1 dag beskikbaar net vir elke e-pos adres en hulle het ook prestasie bladsy waar jy hulle verlede seine prestasie kan sien. goed die resultaat lyk bietjie ongelooflike en as iemand dit sal probeer post die resultaat hier en ek het net hierdie bladsy nou en sy byna 03:00 hier so ek hul kontaknommer wat in hul webwerf cant noem. goed. Môre sal ek probeer om meer inligting oor hulle kry dus dit gebaseer is in my land Die webwerf skakel wat ek hierbo verskaf is 'n afdeling van hierdie webwerf Commodity Free Trial, Stock Market Free Trial Dit lyk nie soos hulle is bedrog. lyk wettige maar moet nog hul sein probeer in 'n demo rekening vir 'n maand, en wat ook al die akkuraatheid is ek nog gewoond hul seine handel deur waag meer as 2% van my rekening grootte. en een ding wat maak my deurmekaar is. As sy ware wat hulle dan beweer almal kan miljoenêr in 'n kort tydperk te word. (Jammer vir my swak Engels) Geredigeer deur shararath2005; 2013/02/02 by 18:22. Rede: bietjie meer inligting


No comments:

Post a Comment