Friday, October 14, 2016

Opleiding Strategie Vir Kern Templates

KERNONDERRIG strategieë Hier is 'n lys van 9 onderrigstrategieë en 'n beskrywing van elk. Ek het 'n rukkie lank navorsing hieroor myself terwyl vul werk apps so ek het gedink ek wil slaag op die inligting. Die meeste van die definisies wat ek kopieer van webwerwe, wat almal wat aan die onderkant. Daar is 'n baie meer inligting oor elke terrein, as jy wil hê dat die tyd neem om te blaai. Sterkte aan almal die lees van hierdie - tensy ons onderhoudvoering vir dieselfde werk! ;) 1. Direkte onderrig - " 'N onderwysergesentreerde model wat fokus op studente-aktiwiteite word gelei deur onderwyser rigtings en direkte oordrag van inligting." 2. Kognitiewe strategie opdrag "Kognitiewe strategie Onderrig is doeltreffend vir 'n verskeidenheid van leerders, maar veral studente met leergestremdhede" "CSI is 'n instrument wat bedoel is om studente te help ontwikkel die nodige vaardighede om selfgereguleerde leerders te wees." " 'N poging aan die kant van die onderwyser of die onderrigmateriaal om studente te help inligting in betekenisvolle wyses te verwerk en word onafhanklik leerders." "Kognitiewe strategie Onderrig (CSI) is 'n onderrigbenadering wat die ontwikkeling van denkvaardighede en prosesse as 'n manier om leer te verbeter beklemtoon. Die doel van CSI is om alle studente in staat stel om meer strategiese, selfstandig, buigbare, en produktief in hul leer pogings (Scheid, 1993) geword. CSI is gebaseer op die aanname dat daar identifiseerbare kognitiewe strategieë, wat voorheen geglo gebruik gaan word deur net die beste en die helderste studente, wat kan geleer word om die meeste studente (Halpern, 1996). Die gebruik van hierdie strategieë is wat verband hou met 'n suksesvolle leer (Borkowski, Carr, & Pressley, 1987; Garner, 1990). " 3. Hele taal - "Omdat kennis nie afsonderlik van die mense wat bou dit bestaan, hoef hele taalpraktisyns nie sien kurrikulum as 'n voorgeskrewe kursus van studie of 'n spesifieke stel van onderrigmateriaal. In plaas daarvan, hulle sien dit as die kognitiewe ervaring elke leerder. hele taal nie net sluit die spesifieke inhoud wat gedink het oor dit sluit ook hoe 'n student "demonstreer" 'n spesifieke taak, asook wat hy of sy verwag van 'n taal te leer situasie. Die fundamentele bron van kommer vir iemand wat die taal gebruik word om sin te maak. Om 'n leerder, lees en skryf is noodsaaklik vir die vorming van 'n begrip van die wêreld. 'N Hele taal kurrikulum behandel die leerder as 'n wettige gesprek vennoot en iemand wat betekenis soek. Daarom, heel taalpraktisyns ondersteun pogings hul studente se - selfs diegene wat nie heeltemal akkuraat -. Eerder as die regie van hul denke en taalgebruik " 4. Koöperatiewe leer - Studente werk in groepe - dit wil sê: legkaart "In hierdie benadering, studente deel kennis met ander studente deur middel van 'n verskeidenheid van strukture. Koöperatiewe leer, as 'n frase, sy oorsprong in die 1960's met die werk van David en Roger Johnson. Ware koöperatiewe leer sluit vyf noodsaaklike elemente: positiewe interafhanklikheid, van aangesig tot aangesig interaksies, individuele verantwoordelikheid, 'n gestruktureerde aktiwiteit, en spanbou (groep verwerking) vaardighede. Soortgelyk aan die "Social leermodel." "Navorsing toon dat beide mededingend en koöperatiewe interaksie is 'n gesonde deel van die repertoire van gedrag 'n kind se. Deur tweede graad egter stedelike kinders effektief geblus hul koöperatiewe gedrag en volhard in die kompetisie, selfs wanneer dit teenproduktief. Deur die ontwikkeling doelbewus koöperatiewe tegnieke, opvoeders daarop gemik is om die onbewuste maatskaplike en opvoedkundige vooroordeel dat mededinging bevoordeel reg te stel. Navorsing het ook bevind 'n interessante rasse implikasie in koöperatiewe leer: die minderheid kinders is meer geneig om hierdie koöperatiewe strategieë te behou. Trouens, wanneer opvoeders koöperatiewe leer in te voer in die klaskamer, leerders minderheid wys 'n oneweredige verbetering in hul prestasie. " 5. Klein groep opdrag - Werk met klein groepies wat gebaseer is op vermoë vlak of belangstelling (begeleide lees) 6. Induktiewe opdrag - "Onderrig dat die siklus gebruik word in wetenskaplike ondersoek volg. Stappe gewoonlik sluit in: soek die literatuur, waarnemings, die opwekking van hipoteses, die ontwerp en uitvoering van eksperimente, dan ontleding van resultate en die herlaai van die siklus ". 7.-Ondersoek gebaseerde onderrig - 'N Stelsel waar studente op te los probleme of vrae deur die vorming van tentatiewe antwoorde (hipoteses), dan die versameling en ontleding van data om getuienis te lewer vir of teen hul hipoteses te beantwoord. " 8. Geïntegreerde opdrag - " 'N holistiese benadering wat werk om alle aspekte van die lewe 'n student se versterk (akademiese, fisiese, persoonlike en emosionele)." 9. Interdissiplinêre Onderrig - "Tradisionele basiese en sekondêre klaskamers verdeel opdrag in kategorieë (dissiplines) soos" lees "," wiskunde "en" sosiale studies. "Interdissiplinêre onderrig behels 'n poging aan die kant van 'n instrukteur te ontwerp leeraktiwiteite met produkte en aktiwiteite aan verwante om meer as een dissipline. " funderstanding / instruction. cfm glossary. plasmalink / glossary. html # C unl. edu/csi/teachingstrategy. shtml education. calumet. purdue. edu/vockell/EdPsyBook/Edpsy7/edpsy7_instruction. htm edutechwiki. unige. ch/en/Cognitive_strategy_instruction


No comments:

Post a Comment