Wednesday, October 5, 2016

Swing Voorraad Handel Stelsel Gevallestudie

Swing voorraad handel stelsel gevallestudie Ek gebruik die swing voorraad handel stelsel om aandele op die Amerikaanse ruil handel op 'n daaglikse basis. Dit is die kern soort handel in my handel stelsel. Ek het aandele verhandel vir meer as 10 jaar reeds en ek het baie van die ambagte gemaak. Ek handel albei rigtings lomp lang ambagte en kort verkoop ambagte. Albei is gedefinieer in my stelsel. Ek wil graag 'n swaai voorraad handel voorbeeld wat ek gemaak in 2012. Dit handel was 'n tempo 'n sterk horisontale weerstand vlak beskryf. Breakout ambagte werk goed, veral in lomp omgewing. Die tempo mark strategie kan ook verhandel in 'n neutrale mark situasie, maar moet in 'n lomp mark situasie vermy word. Swing handelsvoorraad pick Die INCY aandele verskyn as 'n resultaat van my lomp voorraad screener. Dit het gelyk asof 'n hele goeie keuse vir 'n bedryf soos dit sit naby alle tye hoogtepunte in 'n situasie wanneer die algemene mark-indeks was in diep nadeel. Maar op die dag toe dit ENKELE verskyn in die resultate van my screener die groot mark indeks het 'n lekker lomp skuif en bo sy 50-dae - bewegende gemiddelde gestoot weer. Dit was 'n positiewe teken in 'n heel neutraal mark situasie. Beginpunt vir hierdie bullish strategie Ek ontleed die grafiek en opgemerk twee weerstand vlakke wat weerstand gebied wat gevorm word tussen 23 en 23,50. Dit weerstand gebied kan ook gesien word as die hals van 'n omgekeerde kop-en-skouers grafiek patroon. Ek verwag dat indien die prys kan bo hierdie weerstand gebied te beweeg sal wees, dan is dit kan 'n skuif na 'n nuwe hoogtepunt te maak. Ek het 'n inskrywing prys sneller stel om 23,80. Stop verlies vlak op hierdie prys grafiek Ek plaas 'n stop verlies vlak onder die weerstand gebied, soos ek wil nie 'n diep nadeel sien na my sneller prys is aangeraak. Ek sou so 'n aksie te oorweeg 'n tempo mislukking en wil die handel te verlaat. Wanneer hierdie handel verlaat Ek geprojekteer 'n moontlike teiken vlak na 'n gebied naby 27 dollar. Ek gebruik 'n bietjie laer waarde: 26,80. Ek gebruik Fibonacci retracement waardes vir hierdie projeksie. En as jy standaard analise van omgekeerde kop-en-skouer grafiek patroon aandelemark strategie gebruik dan die teiken vlak sal dieselfde wees. Risiko beloning verhouding Op grond van waardes vir inskrywing, stop verlies vlak en wins teiken vlak, kon ek my risiko beloning verhouding te bereken vir hierdie spesifieke handel. Ek moet ten minste 'n 3 (wins) tot 1 (risiko) verhouding gebaseer op geldbestuur en reëls risikobestuur in my swaai voorraad handel stelsel te hê. Die waardes wat ek voorberei het meer as 'n 4: 1 verhouding, so dit pas in my handel stelsel reëls. Bestuur van INCY aanlyn handel Ek het die handel die volgende dag na my analise, soos my sneller prys genader. Soos jy kan sien, se aandeelprys het baie sterk en die skuif was vergesel met bogemiddelde volume vlak. Ek het my stop geplaas in die omskryf in my handel plan soos hierbo beskryf vlak. As prys opgeskuif die volgende volgende dae het ek geplaas om 'n stop verlies reg onder die laaste daaglikse kandelaar. Die prys uiteindelik gebring n lomp ommekeer kandelaar. Ek het 'n spesiale handel uitgang reël wanneer dit kandelaar verskyn na 'n paar prys beweeg. Dus het ek besluit om die handel op 2012/07/10 verlaat voordat die mark naby. Gevolg van hierdie winsgewende voorraad handel stelsel strategie Die finale uitslag vir hierdie winsgewende strategie was 1,83 dollar per elke aandeel Ek verhandel. As jy hierdie handel met 500 aandele dan finale wins kon doen uit hierdie handel sou 915 dollar. Gebruik my vertoners en vind soortgelyke handelsgeleenthede vir jou.


No comments:

Post a Comment