Tuesday, October 18, 2016

Sywaarts Markte Handel Te Dryf Of Nie Handel Te Dryf

Sywaarts Markte: Om Handel of nie handel te dryf Hallo ouens! Dit is Nathan Tucci, en ek sukkel met iets afgelope tyd: Doen sywaarts markte maak maklik wins vir handelaars, of is dit 'n dood-strik wag om te gebeur? Ek sien twee baie redelike, logiese antwoorde op beide kante van die argument, en Ek sal hulle kortliks sodat jy weet waar ek vandaan kom, dan sou ek lief vir jou 'n opmerking verduidelik jou standpunt oor die saak te verlaat. Daar is die idee dat 'n paar beweeg choppily oor jou kaarte is maklik om geld vir 'n handelaar, want in hierdie soort woelig prys aksie, al moet 'n mens doen, is die koop van die paar wanneer dit begin aan die onderkant van die woelig kanaal te kry, en verkoop dit wanneer dit kom by die top van die kanaal. Nou is ons natuurlik nie praat oor massiewe pit winste, maar as sy sywaarts prys aksie op 'n daaglikse skedule, kan jy 200 pitte uit die top na die bodem van die kanaal te maak deur die verkoop van 'n hoë en koop laag. In hierdie soort van handel, die schokkerig van die mark bedien amper soos 'n vangnet, want jy kan handel sonder om te veel bekommerd wees daarvan af te neem op 'n lang tendens andersom; jy het 'n baie vertroue dat dit gaan terug na die ander kant van die kanaal kom. Kom ons kyk na 'n grafiek om beter visualiseer hierdie kant van die argument: (Jy kan die grafiek kliek om te sien in volle grootte) Goed, so in die bogenoemde grafiek van die GBP / CAD, is daar 'n 6 maande lank kanaal tussen 1,6100 en 1,5400 was. Logies, kan jy sê dat dit vir baie maklik handel sou maak, want die kanaal is so goed gedefinieerde dat enige tyd die prys gekry naby 1,6100 kan jy verkoop en maak 'n paar honderd pitte, en enige tyd wat dit het naby 1,5400 kan jy koop en maak 'n paar honderd pitte. Hierdie soort van die saak sou eenvoudig, strategiese en winsgewend te maak; Maar daar is die ander kant van hierdie argument. Die ander kant sê dat 'n woelig mark is nie trade-waardig. Dat dit maak geen sin om handel te dryf in 'n sywaartse mark wanneer jy ander pare wat trending op en af ​​kan kry. Na alles, sonder enige vorm van 'n tendens aan jou kant, hoe kan jy 'n langer termyn handel (soos die daaglikse wat ons praat oor hierbo) te regverdig. Hierdie kant van die argument stel ook voor dat daar uiteindelik gaan 'n breek uit wees, en dat as jy die bo-en onderkant van die kanaal is die handel, gaan jy uiteindelik aan die verkeerde kant van die break-out. Wat gebeur as jy die lae van daardie kanaal te koop en dat 'n lae beland synde die begin van 'n nuwe af tendens? Nie goed vir jou. Hierdie kant van die argument sê ook dat die meeste instrumente en aanwysers wat as 'n bate moet gebruik word om handelaars nie vir hierdie soort van 'n mark nie werk so dit is dom om nie voordeel trek uit hierdie bates, ek bedoel, probeer tekens van 'n tendens lyn in die GBP / CAD daaglikse skedule. Hoekom nie al hierdie groot gereedskap wat jy in jou arsenaal, gebruik omdat die meeste van ons al die hulp wat ons kan kry. So, ek verstaan ​​beide kante van die argument, en beide lyk sin te maak, maar hoe kan so 'n teenoorgestelde sienings albei korrek? Dit is hier waar julle inkom, ek wil weet wat jy dink oor die handel in sywaarts markte. Ek weet dat die maklike antwoord is 8220; O, elke handelaar het sy eie styl, en sy oor wat jy is gemaklik with8221 ;, maar ek wil 'n ware oordeel. Ek bedoel, dit is nie regtig oor julle vertroosting, sy net oor die maak van moneywhich kant van hierdie argument gaan om my te help geld maak? Dis wat ek wil weet van jou. Dankie vir die lees, en laat die kommentaar !!


No comments:

Post a Comment