Sunday, October 2, 2016

Online Adverteer Handel Lessenaar Definisie

Posted: 2014/06/10 'N bank entiteit met handel bates en laste van ten minste $ 50000000000, soos bereken ingevolge § 248,20 (d) (1), moet begin om te meet en die vereiste statistieke aan te teken op 'n daaglikse basis begin 1 Julie 2014. Soos hieronder, hierdie verduidelik bank entiteit moet sy daaglikse statistieke aangeteken tydens die maand van Julie tot die Raad te rapporteer deur September 2, 2014. Artikel 248,20 (d) (2) bepaal dat die drempel vir verslagdoening kwantitatiewe metings onder § 248,20 (d) (1) is $ 50000000000 begin op 30 Junie 2014. Dit beteken dat die eerste dag waarvoor daaglikse statistieke moet gemeet en aangeteken deur 'n bank entiteit by die $ 50000000000 drumpel is 1 Julie 2014. Die laaste reël vereis dat 'n bank entiteit op of bo die $ 50000000000 drumpel om statistieke data te rapporteer vir elke kalendermaand binne 30 dae na die einde van die maand, tensy die Raad in kennis stel die bank entiteit skriftelik dat dit moet verslag doen oor 'n ander basis. Maar, as die sperdatum verslagdoening plaasvind op 'n Saterdag, Sondag of federale vakansiedag, dan 'n bank entiteit kan die data op die volgende werksdag verslag na aanleiding van die sperdatum verslagdoening. So, moet die betrokke bank entiteit statistieke data in te samel vir die maand van Julie en rapporteer dat data deur 2 September 2014. Hierdie bank entiteit het tot 2 September 2014 data onder hierdie omstandighede rapporteer statistieke omdat 30 Augustus 2014 (wat 30 dae na 31 Julie 2014) is 'n Saterdag, en die volgende Maandag op 1 September, 2014 is 'n federale vakansiedag. Begin met inligting vir die maand Januarie 2015, die laaste reël vereis hierdie bank entiteit om statistieke data te rapporteer binne 10 dae na die einde van elke kalendermaand, tensy die Raad in kennis stel die bank entiteit skriftelik dat dit moet verslag doen oor 'n ander basis. Sekere van die vereiste statistieke het 'n tydperk berekening van 30 dae, 60 dae, en 90 dae. Vir hierdie metings, die aanvanklike statistieke verslag vir die maand Julie kan data vir slegs 'n 30-dag berekening tydperk. Net so, die statistieke verslag gevolg deur 30 September, 2014 kan data vir slegs 'n 30-dag en 60-dag berekening tydperk. Begin met die verslag as gevolg van 30 Oktober 2014, moet statistieke verslae bevat inligting oor al die nodige berekening tydperke. Trading Desk Posted: 2014/06/10 Die laaste reël definieer handel lessenaar om die kleinste diskrete eenheid van organisasie van 'n bank entiteit wat koop of verkoop finansiële instrumente vir die handelsrekening van die bank entiteit of 'n vennoot daarvan beteken. Soos bespreek in die aanhef tot die finale reël, die agentskappe verwag dat 'n handel lessenaar sou bestuur en bedryf word as 'n afsonderlike eenheid en moet die vlak waarop die wins en verlies van die handelaars word toegeskryf weerspieël. Hierdie benadering kan meer effektiewe bestuur van risiko's van handel aktiwiteit deur te vereis dat die vestiging van grense, bestuur toesig, en aanspreeklikheid op die vlak waar die handel aktiwiteit plaasvind. Dit kan ook bank entiteite om die grense en prosedures maat om die tipe instrumente verhandel en markte bedien deur elke handel lessenaar. Die definisie van "handel lessenaar" spesifiek erken dat die lessenaar kan koop of verkoop finansiële instrumente "vir die handel rekening van 'n bank entiteit of 'n vennoot daarvan." Die aanhef tot die finale reël verduidelik dat 'n handel lessenaar meer as een regspersoon kan strek en sodoende werknemers kan werk namens verskeie geaffilieerde wetlike entiteite. Daarbenewens kan ambagte en posisies deur die lessenaar word bespreek in verskillende geaffilieerde entiteite. Die reëls vereis dat as 'n enkele handel lessenaar boeke posisies in verskillende geaffilieerde wetlike entiteite, moet dit rekords dat alle posisies in die finansiële blootstelling die handel lessenaar en die wetlike entiteite waar sulke posisies gehou word identifiseer het. Aanhangsel A tot die finale reël bepaal dat 'n bank entiteit met 'n belangrike handel bates en laste periodieke verslae aan die Agencies met betrekking tot 'n verskeidenheid van kwantitatiewe metings van hul gedek handelsaktiwiteite moet verstrek. As 'n handelspos lessenaar meerdere regspersone, moet dit kwantitatiewe metings om elk van die agentskappe met jurisdiksie ingevolge artikel 13 van die BHC Wet oor enige van die entiteite rapporteer. Vir 'n handels - lessenaar wat verskeie geaffilieerde bank entiteite strek, moet die kwantitatiewe metings van Aanhangsel A bereken op die vlak van die hele lessenaar; berekeninge hoef nie afsonderlik uitgevoer moet word vir elke subset van poste bespreek by die onderskeie bank entiteite wat die handel lessenaar komponeer. Soos hierbo aangedui, moet hierdie dieselfde stel lessenaar-wye metings gerapporteer word aan elke agentskap wat gesag kragtens artikel 13 van die BHC Wet oor enige van die geaffilieerde entiteite wat die handel lessenaar komponeer het sodat die Agentskap die konteks van die handel kan verstaan aktiwiteit en ontslag sy verantwoordelikheid vir die wettige entiteit wat die Agentskap toesig of reguleer. conformance Tydperk Posted: 2014/06/10 Die Raad verleng conformance tydperk die wet totdat 21 Julie 2015 ( "Raad Conformance Order"). 1 Die Raad het ook 'n verklaring van beleid waarin die Raad die aktiwiteite en beleggings wat toelaatbaar is tydens die nakoming tydperk uitgeklaar uitgereik. 2 Soos verduidelik in die Raad Conformance Orde, moet 'n bank entiteit al sy eie handelsaktiwiteite en bedek fonds aktiwiteite en beleggings na die verbod en vereistes van artikel 13 en die laaste reël voldoen nie later nie as die einde van die voldoening tydperk. Tydens die voldoening tydperk, is 'n bank entiteit verwag om betrokke te raak in 'n goeie-geloof pogings, geskik is vir sy bedrywighede en beleggings wat sal lei tot die nakoming van al sy aktiwiteite en beleggings aan die vereistes van artikel 13 en die laaste reël nie later nie as die einde van die voldoening tydperk. Goeie geloof pogings insluit die evaluering van die mate waarin die bank entiteit is besig met aktiwiteite en beleggings wat gedek word deur artikel 13 en die laaste reël, sowel as die ontwikkeling en implementering van 'n ooreenstemming plan wat toepaslik spesifiek oor hoe die bank entiteit sal ten volle voldoen al sy gedek aktiwiteite en beleggings teen die einde van die voldoening tydperk. Daarbenewens onder die Raad Conformance Orde, bank entiteite wat losstaande handel eiendom bedrywighede het verwag om stiptelik te beëindig of stoot die bedrywighede. Verder het die bank entiteite moet nie aktiwiteite uit te brei en beleggings te maak tydens die nakoming tydperk met die verwagting dat bykomende tyd om daardie aktiwiteite of beleggings voldoen sal word. As 'n voorbeeld van hoe die conformance tydperk in die praktyk werk, artikel 13 (d) (4) van die BHC Wet en § 248,12 (d) van die finale reël vereis dat 'n bank entiteit om af te trek van die bank entiteit se vlak 1 kapitaal, soos bepaal onder § 248,12 (c) (2) van die finale reël, sy toegelaat beleggings in al gedek fondse. 'N bank entiteit sal nie verwag word om hierdie afleiding te maak tot aan die einde van die voldoening tydperk, wat tans 21 Julie 2015. Soos hierbo aangedui, is 'n bank entiteit verwag om betrokke te raak in 'n goeie geloof pogings tydens die nakoming tydperk, sodat dit kan aan hierdie vereiste voldoen nie later nie as die einde van die voldoening tydperk. Veral, soos in die laaste reël, sekere statistieke verslagdoening vereistes sal in plek wees voor die einde van die voldoening tydperk vir die bank entiteite met $ 50000000000 of groter in die handel bates en laste. 2. Sien Verklaring van beleid rakende die Conformance Tydperk entiteite wat betrokke is in die handel vir eie of Private Equity Fund en Hedge Fund Aktiwiteite, 77 Fed. Reg. 33949 (8 Junie 2012). Lening Sekuritering Versiening Bates Posted: 2014/06/10 Die uitsluiting van die definisie van bedekte fonds vir lening securitizations bepaal dat, bykomend tot lenings, kan 'n lening sekuritering regte of ander bates wat ontwerp is om die diens of tydige verspreiding van opbrengs te verseker aan houers van sodanige sekuriteite en regte of ander bates wat hou verwante of in verband staan ​​met die aankoop van of andersins te verkry en hou die lenings, met dien verstande dat elke bate voldoen aan die vereistes van § 248,10 (c) (8) (iii) van die finale reël. Onder die finale reël, kan die diens van bates enige tipe bate wees. Maar, enige diens bate wat 'n sekuriteit moet 'n toegelate sekuriteit onder § 248,10 (c) (8) (iii). Toegelaat sekuriteite wat ingevolge hierdie artikel sluit kontantekwivalente en sekuriteite ontvang in plaas van skuld voorheen gekontrakteer is soos uiteengesit in § 248,10 (c) (8) (iii). Die aanhef tot die finale reël bied bykomende besonderhede oor die betekenis van kontantekwivalente, en let op dat die Agencies interpreteer "kontantekwivalente" om 'n hoë gehalte, hoogs likiede korttermynbeleggings wie volwassenheid kom ooreen met die sekuritering se verwagte of moontlike behoefte aan fondse en wie geldeenheid beteken stem ooreen met enige van die onderliggende lenings of die bate-gesteunde sekuriteite. Buitelandse Openbare Fonds keuringswedrenreeks Voertuie Posted: 2014/06/10 Artikel 248,10 (c) (12) van die finale reël uitdruklik uitsluit 'n gemeenskap wat as 'n belegging maatskappy geregistreer is kragtens artikel 8 van die Wet op van 1940 Investment Company (15 USC 80a-8), of wat gevorm word en wat uitgevoer word op grond van 'n geskrewe plan om 'n geregistreerde belegging maatskappy ( "RIC") in ooreenstemming met die nakoming program die bank entiteit se soos beskryf in § 248,20 (e) (3), en wat voldoen aan die vereistes van artikel 18 van die Wet op Investment Company (15 USC 80a-18). 3 Artikel 248,10 (c) (1) van die finale reël sluit ook uit die definisie van gedekte fonds 'n buitelandse openbare fonds wat 'n uitgewer wat georganiseer of buite die Verenigde State van Amerika gestig; gemagtig is om eienaarskap belange te klein beleggers in die gemeenskap se huis jurisdiksie bied en te verkoop; en verkoop eienaarskap belange hoofsaaklik deur middel van een of meer openbare aanbiedinge buite die Verenigde State van Amerika Buitelandse openbare fondse wat aan hierdie kwalifikasies is dus behandel dieselfde as RICS vir doeleindes van die omskrywing van "gedek fonds" onder die laaste reël. Hoewel die finale reël sluit uit die definisie van gedekte fonds sekere loting voertuie wat RICS sal word, soos hierbo bespreek, die finale reël spreek nie 'n loting voertuig wat 'n buitelandse openbare fonds sal word. Personeel van die agentskappe glo dat, met betrekking tot die bepaling van die vraag of 'n entiteit is 'n bedekte fonds, sou dit gepas wees dat 'n uitgewer wat 'n uitgesluit buitelandse openbare fonds sal word tydens die loting tydperk behandel dieselfde as 'n gemeenskap wat 'n uitgesluit sal word RIC. Gevolglik personeel van die agentskappe is nie van plan om die Agencies aanraai om te hanteer as 'n bedekte fonds onder die finale reël 'n gemeenskap wat gevorm word en wat uitgevoer word op grond van 'n geskrewe plan om 'n kwalifiserende buitelandse openbare fonds geword. Enige geskrewe plan sal verwag word om die bepaling van die bank entiteit se dat die loting voertuig 'n buitelandse openbare fonds, die tydperk waartydens die voertuig sal werk as 'n loting voertuig sal word dokument, plan die bank entiteit se om die voertuig te bemark aan derde partye beleggers en omskep dit in 'n vreemde openbare fonds binne die tydperk vermeld in § 248,12 (a) (2) (i) (B) van onderdeel C en plan die bank entiteit se aan die loting voertuig in 'n wyse wat in ooreenstemming met die belegging bedryf strategie, insluitend hefboom, van die uitreiker nadat dit 'n buitelandse openbare fonds. Vir doeleindes van die omskrywing van bedekte fonds, sal dit 'n gemeenskap wat 'n kwalifiserende buitelandse openbare fonds dieselfde as 'n gemeenskap wat 'n RIC word tydens die loting tydperk vir die fonds word behandel. 3. Die finale reël ook uitdruklik uitsluit 'n gemeenskap wat verkies op grond van artikel 54 (a) van daardie Wet (15 USC 80a-53) en het nie onttrek sy verkiesing word gereguleer as 'n sake-ontwikkeling maatskappy ( "BDC"), of wat gevorm word en wat uitgevoer word op grond van 'n geskrewe plan om 'n BDC geword soos beskryf in § 248,20 (e) (3) en wat voldoen aan die vereistes van artikel 61 van die Wet van 1940 Investment Company (15 USC 80a-60). Namesharing Verbod Posted: 2014/06/10 A gedek fonds wat georganiseer en aangebied deur "bank entiteit A" mag nie dieselfde naam of 'n variasie van die dieselfde naam as deel "bank entiteit A," of dalk is dit deel dieselfde naam of 'n variasie van die dieselfde naam as 'n filiaal van "bank entiteit A." Daarbenewens het die laaste reël verbied 'n bedekte fonds uit die gebruik van die woord "bank" in sy naam. Jaarlikse uitvoerende hoof Attestation 7. Onder die finale reël, bank entiteite onderhewig aan die verhoogde minimum standaarde vir die nakoming van programme onder Addendum B van die laaste reël moet 'n jaarlikse uitvoerende hoof verklaring met betrekking tot die nakoming program die bank entiteit se lewer. Wanneer moet die eerste jaarlikse uitvoerende hoof verklaring onder Addendum B vereis word om die betrokke agentskap voorsien word? Posted: 2014/09/10 Bylae B van die finale reël bepaal dat, gegrond op 'n ondersoek deur die hoof uitvoerende beampte van die bank entiteit, die hoof uitvoerende beampte van die bank entiteit moet jaarliks, getuig skriftelik aan die betrokke agentskap wat die bank entiteit in plek prosesse te vestig, in stand te hou , af te dwing, hersiening, toets en die nakoming program onder Addendum B gestig verander en § 248,20 van die laaste reël op 'n wyse wat redelikerwys ontwerp om voldoening aan artikel 13 van die BHC Wet en die laaste reël te bereik. 5 Soos in die Raad Orde uitbreiding van die voldoening tydperk kragtens artikel 13 van die BHC Wet, moet elke bank entiteit sy eie handelsaktiwiteite en bedek fonds aktiwiteite en beleggings in ooreenstemming met die verbod en vereistes van artikel 13 en die laaste reël nie later nie as die einde van die voldoening tydperk. As gevolg hiervan, moet die bank entiteite aan die vereistes van die finale reël nakoming program teen die einde van die voldoening tydperk, wat tans 21 Julie 2015. Die hoof uitvoerende beampte verklaring onder Addendum B van die laaste reël is 'n jaarlikse vereiste. Die personeel van die agentskappe glo dat die bank entiteite onderhewig aan Aanhangsel B as van die einde van die voldoening tydperk die eerste uitvoerende hoof verklaring onder Addendum B vereis ná die einde van die voldoening tydperk moet dien, maar nie later nie as 31 Maart 2016 'n bank entiteit mag die vereiste jaarlikse verklaring voorsien skriftelik te eniger tyd voor die sperdatum na die relevante Agentskap 31 Maart. Dit laat die uitvoerende hoof tyd om die ontwerp en werking van die nakoming program die entiteit se hersiening na die program ten volle geïmplementeer word om te verseker dat dit redelik is ontwerp om die nakoming van artikel 13 en die laaste reël te bereik. Banking entiteite wat onderworpe geword na Bylae B aan die einde van die voldoening tydperk moet hul eerste uitvoerende hoof verklaring binne een jaar in te dien om 'onderhewig aan Aanhangsel B. 6 Daarna moet bank entiteite die uitvoerende hoof verklaring jaarliks ​​verskaf binne een jaar na sy vorige verklaring. 5. 12 CFR Part 248, Bylaag B. 6. Byvoorbeeld, 'n bank entiteit met tussen $ 25000000000 en $ 50000000000 in die handel bates en laste, soos beskryf in §§ 248,20 (c) (1) en (d), sal verwag word om 'n beter nakoming program te implementeer teen 30 April , 2016. Dit bank entiteit nodig sou wees om die eerste uitvoerende hoof verklaring aan die betrokke Agency bied deur April 30, 2017. Statistieke verslagdoening tydens die Conformance Tydperk 8. Bylaag A van die finale reël bepaal dat sekere van die vereiste om verslag gedoen word deur die bank entiteite onder die laaste reël moet die wat in §§ 248,4 en 248,5 van die finale reël stel perke sluit statistieke. Sedert die grense deur §§ 248,4 en 248,5 van die finale reël vereis word nie verlang nie voor die einde van die voldoening tydperk te word, wanneer sal 'n bank entiteit moet statistieke wat hierdie perke sluit rapporteer? Posted: 2014/11/13 'N bank entiteit moet sy bedrywighede en beleggings in ooreenstemming met die verbod en beperkings van die finale reël implementering artikel 13 van die Wet Bank Holding Company nie later nie as die einde van die voldoening tydperk. 7 In dié conformance tydperk, is 'n paar bank entiteite nietemin nodig om sekere kwantitatiewe metings om die toepaslike agentskap onder Addendum A Verslag van die laaste reël. 8 Addendum A verskaf wat Risiko en posisie beperkings en Gebruik die in §§ 248,4 en 248,5 van die finale reël stel perke moet die volgende insluit en verduidelik dat 'n aantal van statistieke soos Risk Factor sensitiwiteite, Waarde-op-Risiko, en Stres Waardetoegevoegde at-Risk verband hou met risiko en posisie perke n handel lessenaar en is nuttig in die evaluering en die opstel van hierdie perke in die breër konteks van die algehele aktiwiteite die handel lessenaar se, veral vir die mark--up aktiwiteite onder § 248,4 (b) en die risiko - mitigating verskansing aktiwiteite onder § 248,5. 9 Die perke onder die onderskrywing, mark-up nodig, en risiko-versagtende verskansing afdelings van die laaste reël moet in plek wees teen die einde van die voldoening tydperk. 'N bank entiteit wat statistieke onder Addendum A verslae voor die einde van die voldoening tydperk hoef nie die perke wat deur §§ 248,4 verslag (a) (2) (iii), 248,4 (b) (2) (iii), en 248,5 (b) (1) (i) tot aan die einde van die voldoening tydperk. Maar as so 'n bank entiteit reeds in plek of ontwikkel grense van die tipe beskryf in §§ 248,4 en 248,5 voor die einde van die voldoening tydperk, die bank entiteit aangemoedig om sulke perke verslag as deel van sy verslaggewing van kwantitatiewe metings om die toepaslike agentskap. 8. Sien 12 CFR 248,20 (d). 9. Sien Bylae A, 79 FR 5536 by 5798. Verband-gesteunde sekuriteite van die regering geborg ondernemings 9. Hoe is sekere verband-gesteunde sekuriteite uitreikers geborg deur die regering geborg ondernemings ( "geassosieer word") behandel onder die finale reël se gedek fondse bepalings? Artikel 248,10 (c) (12) (ii) van die finale reël sluit van die definisie van 'n bedekte fonds 'n uitgewer wat kan staatmaak op 'n uitsluiting of vrystelling van die definisie van "belegging maatskappy" onder die Wet van 1940, behalwe Investment Company die uitsluitings vervat in artikel 3 (c) (1) en 3 (c) (7) van daardie Wet. Die SEC het gesê dat, "sekere federale geborg gestruktureerde Financieringen, soos dié geborg deur die Federale Nasionale Mortgage Association, uit die [Investment Company] Wet vrygestel is kragtens artikel 2 (b), wat vrystel, onder andere, aktiwiteite van die Verenigde State regering gereedskap en ten volle besit korporasies van sodanige gereedskap. " 10 In die mate waarin 'n gemeenskap kan staatmaak op artikel 2 (b) van die Wet op Investment Company, die uitgewer sal vertrou op 'n vrystelling van regulasie kragtens die ander as die uitsluitings vervat in artikel 3 (c) Investment Company Wet (1) of 3 (c) (7), en dus sal kwalifiseer vir die uitsluiting van die gedek definisie fonds wat deur artikel 248,10 (c) (12) (ii) van die finale reël. 10. Sien uitsluiting van die definisie van Investment Company vir Sekere Gestruktureerde Financieringen. Investment Company Wet Rel. No 18736 (5 Junie 1992). Daarbenewens het die personeel in die SEC se Afdeling Beleggingsbestuur die standpunt, wat gebaseer is op die feite en vertoë aan die personeel in elke geval, wat sekere GSE-geborgde verband-gesteunde sekuriteite uitreikers nie nodig sou wees om te registreer onder die Investment Company Wet in afhanklikheid van artikel 2 (b) van daardie Wet. Sien, bv Federale Nasionale Mortgage Association, SEC Geen aksie Brief (25 Mei 1988) (uitdrukking oog die personeel se dat die Federale Nasionale Mortgage Association ( "Fannie Mae") "is van die Wet 1940 kragtens artikel 2 uitgesluit (b) as 'n medewerking van die Verenigde State van Amerika "en dat Fannie Mae, eerder as om sekere trusts, is die uitgewer vir doeleindes van artikels 3 (a) (1) en 3 (a) (3) van die Investment Company Wet). Statistieke verslag en vertroulikheid 10. Is die kwantitatiewe metings dat 'n bank entiteit verslae onder Addendum A van die finale reël beskerm word deur die Freedom of Information Act ( "FOIA")? Die personeel van die agentskappe aan te moedig bank entiteite onderhewig aan Aanhangsel A tot uitsluiting ingevolge die FOIA evalueer vir hul gerapporteerde statistieke inligting en vertroulike behandeling soos toepaslik aan te vra. Sommige maatskappye het gesê dat statistieke data gerapporteer word aan die Agencies verteenwoordig vertroulike eiendom inligting van die bank entiteit. Vrystelling 4 van die FOIA beskerm sake wat handelsgeheime en kommersiële of finansiële inligting wat verkry is van 'n persoon wat 'n bevoorregte of vertroulike is. 11 Ander vrystellings kan ook aansoek doen. Ons verwag dat die vertroulikheid van die gerapporteerde statistieke inligting in die mate toegelaat deur die wet te onderhou. 11. 5 U. S.C. § 552 (b) (4). Onder reëls met betrekking tot die beskikbaarheid van inligting (12 CFR deel 261) die Raad se mag bank entiteite versoek dat die Raad verskaf vertroulike behandeling te voorgelê materiaal. Sien 12 CFR 261,15. 30-Dag statistieke verslagdoening tydens die Conformance Tydperk 11. Op watter datum het die bank entiteite wat tans onderhewig aan statistieke verslagdoening onder Addendum A van die finale reël implementering artikel 13 van die BHC Wet moet begin verslagdoening statistieke binne 10 dae na die einde van elke kalendermaand? Posted: 2015/01/29 Die laaste reël implementering artikel 13 van die BHC Wet vereis sekere van die grootste bank entiteite om statistieke te meld vir Julie 2014 data begin in September 2014. 12 In die besonder, § 248,20 (d) (3) van die reël bepaal dat, tensy die toepaslike lessenaar aan die bank entiteit skriftelik dat dit moet verslag doen oor 'n ander basis, bank entiteite met $ 50000000000 of meer in die handel bates en laste moet die vereiste deur Bylae a vir elke kalendermaand binne 30 dae na die einde van die betrokke kalender inligting te rapporteer maand en begin met inligting vir die maand Januarie 2015, binne 10 dae na die einde van elke kalendermaand. Die agentskappe het vyf maande ontvang van statistieke voorleggings to-date. Verskeie bank entiteite wat tans onderhewig aan statistieke verslagdoening het versoek dat die agentskappe in stand te hou die 30-dae tydperk vir die aanmelding van die vereiste statistieke deur Julie 2015 (die einde van die voldoening tydperk vir eie handelsaktiwiteite). Banking entiteite het aangevoer dat bykomende tyd nodig om hulle in staat stel om stelsels en prosesse te implementeer ten einde algehele data integriteit en betroubaarheid te verseker. Die doel van die verkorte verslagdoening skedule is om voorsiening te maak vir meer doeltreffende toesig van die bank entiteite vir die nakoming van artikel 13 en die laaste reël. 13 personeel van die agentskappe glo dat, gedurende die tydperk maatskappye is besig om hul nakoming programme, uitstel van die verkorte oorsigtydperk is in ooreenstemming met die doel. Gevolglik bank entiteite wat nodig is om statistieke te rapporteer sodanige inligting binne 30 dae na die einde van die betrokke kalendermaand verslag deur die verslag van statistieke vir die maand van Julie 2015. Dit beteken dat statistieke vir die maand van Julie 2015 moet gerapporteer word binne 30 dae na die einde van die maand, of 31 Augustus 2015. Begin met statistieke vir die maand van Augustus 2015, moet die bank entiteite statistieke binne 10 dae na die einde van die maand in te dien. As gevolg hiervan, moet statistieke vir die maand van Augustus 2015 word gerapporteer deur September 10, 2015. 12. Sien 12 CFR 248,20 (d) (2). Personeel van die agentskappe wat voorheen uitgereik 'n Vrae wat verklaar dat 'n bank entiteit met handel bates en laste van ten minste $ 50000000000, soos bereken ingevolge § 248,20 (d) (1), moet begin om te meet en die vereiste statistieke aan te teken op 'n daaglikse basis begin 1 Julie 2014 en rapporteer sy daaglikse statistieke aangeteken tydens die maand van Julie deur 2 September 2014. Sien federalreserve. gov/bankinforeg/volcker-rule/faq. htm#1. 13. Sien 79 FR by 5765 n.2689. Tesourie STRIPS 12. Is enigste belang en slegs skoolhoof-stroke notas en effekte uitgereik deur die Amerikaanse Tesourie oorweeg "verpligtinge van, of uitgereik of gewaarborg deur die Verenigde State van Amerika" onder 12 CFR 248,6 (a) (1) van die finale reël implementering artikel 13 van die BHC Wet? Is dieselfde geld vir sekuriteite hersaamgestelde uit stroke Amerikaanse Tesourie notas of verbande? Posted: 2015/01/29 Ja. Onder die Departement van Afsonderlike Trading die Tesourie se geregistreerde reg en Rektor van Securities program in aanmerking kom Tesourie sekuriteite gemagtig om kapitaal en rente komponente geskei en afsonderlik oorgedra. 14 Hierdie afsonderlike skoolhoof en rente komponente word ook verwys na as "repies." Soos die volle saamgestelde sekuriteit, is betalings van die skoolhoof en rente ingevolge Hierdie gedrag gerugsteun deur die volle geloof en krediet van die Verenigde State van Amerika. 15 So het die belangstelling net-en skoolhoof-net komponente verpligtinge van, of uitgereik of gewaarborg deur die Verenigde State van Amerika wat wil kwalifiseer vir die vrystelling mits onder § 248,6 (a) (1) van die finale reël implementering artikel 13 van die BHC Wet. Daarbenewens Tesourie regulasies toelaat finansiële instellings en staatseffekte makelaars of handelaars om weer aanmekaar ooreenstemmende STRIPS in hul volle saamgestelde vorm. 16 Dit hersaamgestelde sekuriteit is ook 'n verpligting van, of onder uitgereik of gewaarborg deur die Verenigde State van Amerika § 248,6 (a) (1) van die finale reël. 14. 31 CFR 356,4. 15. Sien 51 Fed. Reg. 29085, 29.088-89 (14 Augustus 1986) (OCC interpretatiewe beslissing verwysing Memorandum van Walter T. Eccard, assistent algemene raad vir Banking en Finansies, Departement van die Tesourie, by die Jordaan Lukas, Adjunk-Hoof Counsel (Beleid), OCC ( 29 Mei 1986)); beweging Call Verslag Glossary, by A-14b (Desember 2014) ( "Selfs nadat die rente of skoolhoof gedeeltes van VS Tesourie STRIPS is apart verhandel, bly hulle verpligtinge van die Amerikaanse regering."). SOTUS Gedek Fonds Vrystelling: beperking 13. Artikel 13 (d) (1) (i) van die Bank Holding Company Wet ( ​​"BHC Wet") en artikel 248,13 (b) van die finale reël verskaf 'n vrystelling vir sekere bedekte fonds aktiwiteite wat deur buitelandse bank entiteite (die "SOTUS gedek fonds vrystelling") met dien verstande dat, onder ander toestande, "geen eienaarskap belang in sodanige heining fonds of private aandelefonds is te koop aangebied word of verkoop word aan 'n inwoner van die Verenigde State van Amerika" (die "beperking"). Is die beperking slegs van toepassing op die aktiwiteite van 'n buitelandse bank entiteit wat op soek is na om te vertrou op die SOTUS gedek fonds vrystelling of dit toe te pas meer algemeen om die aktiwiteite van 'n persoon wat te koop of te verkoop eienaarskap belange in die gedek fonds? Borge van bedekte fondse en buitelandse bankwese entiteite het gevra hoe hierdie toestand sou aansoek doen om 'n buitelandse bank entiteit wat gemaak is, of van voorneme is om te maak, 'n belegging in 'n bedekte fonds waar die buitelandse bank entiteit (insluitend sy affiliasies) nie borg, of dien, direk of indirek, as die beleggingsbestuurder, beleggingsadviseur, kommoditeit swembad operateur of kommoditeit verhandel adviseur vir die gedek fonds ( 'n "derde party gedek fonds"). Posted: 2015/02/27 Die personeel van die agentskappe glo dat die beperking van toepassing op die aktiwiteite van die buitelandse bank entiteit wat op soek is na om te vertrou op die SOTUS gedek fonds vrystelling (insluitende sy affiliasies). Dit word ook weerspieël in die aanhef bespreking van die beperking en die struktuur van die finale reël soos hieronder bespreek. In ooreenstemming met Artikel 13 (d) (1) (i) van die BHC Wet, die beperking van die finale reël bepaal dat "geen eienaarskap belang in die gedek fonds te koop aangebied word of verkoop word aan 'n inwoner van die Verenigde State van Amerika." Artikel 248,13 (b) (3) van die finale reël bepaal dat 'n eienaarskap belang in 'n bedekte fonds nie te koop aangebied word of verkoop word aan 'n inwoner van die Verenigde State met die oog op die beperking van of dit verkoop word of op grond verkoop om 'n offer wat nie inwoners van die Verenigde State van Amerika nie teiken. In die beskrywing van die beperking in die aanhef, die agentskappe het gesê dat die beperking van dien om te beperk die SOTUS gedek fonds vrystelling sodat dit "nie voordeel buitelandse bank entiteite met betrekking tot Amerikaanse bank entiteite met betrekking tot die verskaffing van hul bedekte fonds dienste in die Verenigde State deur die verbod op die aanbod of verkoop van eienaarskap belange in verwante gedek fondse aan inwoners van die Verenigde State van Amerika. " 17 Die beperking, soos toegepas in die laaste reël, beperk die buitelandse bank entiteit in verband met sy eie aktiwiteite met betrekking tot bedekte fondse eerder as die aktiwiteite van predikante op pad derde partye, en daardeur te verseker dat die buitelandse bank entiteit soek om te vertrou op die SOTUS gedek fonds vrystelling tree nie betrokke te raak in 'n offer van eienaarskap belange wat inwoners van die Verenigde State van Amerika teikens. Hierdie siening is in ooreenstemming met die beperking van die ekstra territoriale toepassing van artikel 13 aan buitelandse bank entiteite terwyl op soek na om te verseker dat die risiko's van gedekte beleggings fonds deur buitelandse bank entiteite voorkom en bly net buite die Verenigde State van Amerika. 18 As die beperking is van toepassing op die aktiwiteite van derde partye, soos die borg van 'n derde party gedek fonds (eerder as die buitelandse bank entiteit te belê in 'n derde party gedek fonds), die SOTUS gedek fonds beskik nie, kan nie wees beskikbaar in sekere omstandighede waar die risiko's en aktiwiteite van 'n buitelandse bank entiteit met betrekking tot sy belegging in die bedekte fonds is uitsluitlik buite die Verenigde State van Amerika. 19 'N Buitelandse bank entiteit (insluitend sy affiliasies) wat daarop gemik is om te vertrou op die SOTUS gedek fonds vrystelling moet voldoen aan al die voorwaardes aan dié vrystelling, insluitend die beperking. 'N Buitelandse bank entiteit wat deelneem aan 'n aanbod of verkoop van bedek fonds belange aan 'n inwoner van die Verenigde State van Amerika kan dus nie staatmaak op die SOTUS gedek fonds vrystelling ten opsigte van daardie gedek fonds. Verdere, waar 'n bank entiteit borge of dien, direk of indirek, as die beleggingsbestuurder, beleggingsadviseur, kommoditeit swembad operateur of kommoditeit verhandel adviseur vir 'n bedekte fonds, sal dit bankwese entiteit deur die personeel gesien word as deel te neem aan enige aanbod of verkoop deur die gedek fonds van eienaarskap belange in die gedek fonds, en dus so 'n buitelandse bank entiteit sal nie kwalifiseer vir die SOTUS gedek fonds vrystelling vir daardie gedek fonds as wat gedek fonds bied of verkoop bedekte fonds eienaarskap belange aan 'n inwoner van die Verenigde State van Amerika. 17. Sien verbod en beperkings op handel vir eie en sekere belange in, en verhoudings met, verskansingsfondse en private-ekwiteitsfondse, 79 FR 5536 by 5742 (31 Januarie 2014) (klem bygevoeg). 18. Sien id. op 5740. 19. Die personeel het ook daarop dat buitelandse fondse wat sekuriteite te verkoop aan inwoners van die Verenigde State van Amerika in 'n offer wat inwoners van die Verenigde State van Amerika teikens fondse gedek sal word kragtens artikel 248,10 (b) (i) van die finale reël indien sodanige fondse is nie in staat staatmaak op 'n uitsluiting of vrystelling onder die ander as deel 3 (c) Investment Company Wet (1) of 3 (c) (7) van daardie Wet. As die beperking was meer algemeen van toepassing op die aktiwiteite van 'n persoon (insluitend die gedek fonds self), die toepaslikheid van die SOTUS gedek fonds vrystelling sal aansienlik beperk word omdat offer 'n derde party buitelandse fonds se dat inwoners van die Verenigde State van Amerika teikens bv . . en bv . bv .


No comments:

Post a Comment